Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Умови повернення для товарів належної якості
Згідно з Законом « Оборони прав споживача » (англ.), обмін і повернення здійснюється у випадку, якщо товар є товаром відповідної якості. Таким чином, є перевірка цілісності упаковки, товарного виду, працездатності, комплектації, кольору та розміру, якщо ви отримали товар, якщо його не використовували, охороняється його товарний вигляд, споживацькі властивості, пломби і ярлики, блістерна упаковка. Строкі обміну і повернення товару Ви маєте право конвертувати або повернути товар протягом 14 робочих днів. Оплата зворотного доставки за обмін товару здійснюється відправителем в обидва боки Для обміну або повернення товару вам потрібно: Інвертувати до нашого відділу якості, оформити заявку на обмін/повернення. Отримати реквізити на обмін/ повернення товару, відправити його Нової Пощой/Укріпкою. Після відправки ОБ’ЯЗОВНО повідомити менеджеру відділу якості номер ТТН. Цілісність та комплектацію замовлення необхідно перевірити на пошті, оскільки компанія не несе відповідальності за перевізника. У разі виявлення неповного комплекту чи дефектів після отримання компанія має право відмовити в обміні чи поверненні
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.